Dag 3 (laatste dag)

7 juli 2016 - Schimmert, Nederland

De laatste dag is helaas aangebroken, we moeten nu alles gaan inpakken en alle kamers schoonmaken (voor zover dat nodig is). Zodra we daarmee klaar zijn en de koffers en tassen in de vrachtwagen staan, gaan we naar het stadspark tegenover het hostel. Hier hebben we even vrije tijd terwijl de ouders en een aantal kinderen iets lekkers klaarmaken. Na deze traktatie gaan we een spelletje levend strategie spelen. Als we uitgespeeld zijn lopen we naar het zwembad waar we nog even lekker kunnen spetteren. Zoals het er nu uitziet gaan we nog een geweldige (helaas laatste dag) beleven!

Groetjes

groep 8

1. Opa Frans:
    8 juli 2016
    Aan alles komt een einde en dat is weer de start voor een nieuw begin van een volgende uitdaging. Fijn dat jullie genoten hebben van dit schoolverlaterskamp. Zo was het door de organisatoren ook bedoeld. En na de zomervakantie jullie nieuwe uitdaging; een andere school, andere omgeving en andere leraren. Geniet van de vakantie en in september weer vol aan de bak om nieuwe en interessante kennis in je hersens te pompen. Veel succes !!!!